Cykeltur

Idag har jag och Cissi cyklat över 1 mil :) Vi cyklade till min praktikplats ute i Henstad. Det blev ca. 1,2 mil sammanlagt! ;) *stolt* Men jobbigt var det! Var mer uppför än vad jag trodde, ser inte ut att vara så jobbig väg när man åker bussen, men det är ju en jäkla skillnad att åka buss :P Jag har tänkt mig cykla iallafall 3 gånger i veckan. För då slipper jag köpa busskort, och så är det bra träning för mig :) Jag vinner på det alltså ;P Dagarna jag börjar tidigt cyklar jag nog inte, känner mig inte sådär jätte pigg på att gå ner i cykelförrådet ensam innan kl 7 på morgonen. Så det får bli buss då iallafall! Sedan får vi se hur jag lägger upp det ,efter väder osv :P

När jag kollade min termometer innan jag skulle äta så stog den på +26.9! Snacka om att det är varmt mot väggen här ute, och klockan är lixom 19! Riktigt skönt väder :) Sol, sol, sol och INGET moln! Aaaah, härligt! Nu är Sola i Karlstad här ;)

Nu blev jag riktigt trött alltså, den där vändan tog kan jag ju säga! Var som att man skulle ha gått på gymmet :P Ska sätta in lite papper/anteckningar från förra kursen i en pärm. Har äntligen fått fingrarna ur och gjort hål i dem! Så nu blir det lite mer space här igen :P Eller ja, under tv-stället där jag har allt i pappers och bokväg. Ser lite mer ordnat ut med pärmar :)

Snart åker vi hem igen. Dagarna går! Uppskattat :) Känner mig lite lätt stressad över helgen. Vet inte hur jag ska klämma ihop allt riktigt! Har lovat att umgås med Nina, på fredag ska jag klippa/slinga håret, fixa pass, rida och packa Currys grejer :( På lördag ska vi ju skjutsa ner min älskling, och det kommer säkert ta sin tid och om jag känner mig själv kommer jag inte vara så pigg på att göra något på eftermiddagen/kvällen sedan när vi kommit hem och så... :/ Och på söndagen är det ingen idé att planera i någonting för hinner ändå inte göra något speciellt innan vi åker hit ner igen. Späckad helg alltså! Huuualigen..

Känns konstigt när det är så ljust och soligt ute, och klockan är ändå så pass mycket. Men snart försvinner solen ner bakom hustaken! Hoppas på sol i morgon, blir mycket mer lättsamt då. Synd bara att jag glömde min skinnjacka hemma.. får ta med den ner på söndag!
Neeej nu blire dusch! Hörs sen

image103 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0