Boten Anna

Haha gud vad längesen man lyssnade på den! Lite nostalgi där :P

Har vart ner på Stadium och kollat bikini (igen) Hade inte fått in något mer ännu.. så funderar på att beställa på nätet ändå. Men hur kan man vara säker på att det passar när man inte provat ? Drygt, orkar ju inte hålla på och skicka tillbaka och greja... men får nog lov att bli så ändå. Var ju så himla billigt :P Hittade två överdelar (en fanns inte i lager för tillfälle) och två trosor. Blir nog att beställa den ena överdelen då och de två trosorna! Sedan får det väl bli som det blir då ?! Kan inte kosta så mycket med frakt .. hoppas jag på :P

Pratat med min prinskorv idag också! Han hade hoppat BUNGY-JUMP?! Vilken galning. Det är något som jag definitivt aldrig kommer göra i heeela mitt liv. Herregud säger jag bara.. Huuuuua!!  för övrigt var det bra med honom iallafall. Skönt att höra :) Nu känns det helt plötsligt som att tiden bara seeegar fram igen hehe. Ni som läser måste tro att jag är knäpp :P Ena stunden tycker jag att det gåt fort, och andra inte. Men det är så det känns ju! Två och en halv vecka är mycket, men 3 veckor till är ännu mer! Gaaaaaah!!  Hade det vart som vanligt skulle vi ha setts denna helg. Men jag får vackert vänta i 3 veckor till :P Lyckos mig!

Nu blir det att steka lite pannkisar tror jag. Bra det, för i morgon ska jag och Cizzz äta på Peking :) Buffé!  Hur gott är inte det på en skala från 1 till 10 ?! En fin avslutning på veckan i K-town :P för i morgon är den slut igen, och det bär av mot lite kyligare breddgrader. Får hoppas på sol i helgen nu, för nu är jag trött på det här vädret. Regnat här hela dagen, så just nu ser det ine ut att bli någon prommis heller. Suck!  Det är ju precis vad jag behöver :P Kanske kan ta den korta vändan iallafall? Tycker det. Så får jag göra lite övningar här hemma, fast det gör jag varje dag numera. Johanna har ryckt upp sig rejält ;D Får se hur det blir med det när jag kommit hem, för hemma brukar jag inte sköta allt som jag borde :P men hemma rider jag ju iallafall! Och på fredag kommer den där himla träningsvärken infinna sig igen. Vidrigt men samtidigt härligt :P Då känns det iallafall som man gjort något med kroppen sin.

Nää nu blir det pannkakor ! Kanske inte det nyttigaste, MEN det skiter jag faktiskt i just nu :P

Tuddilooooou! <3

image92

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Skönt att ni tagit tag i promenixerna. Själv sitter motionen bara kvar i mina tankar. Måste ta tag i detta nu, men det är lite smått trist att träna själv faktiskt! Jaja ses imorn..:)

2008-04-09 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0