Arbetsintervju!

Det gick som smort :) Fick jag jobbet ? Såklart ;) Varför skulle jag oroa mig så? Jag menar, vem kan motstå min enastående charm och personlighet ? ;D Skönt., då kan man andas ut och konstatera att ännu ett studieår kan bli av :P Vägrar ta det där dumma studielånet! Blev även erbjuden att jobba helger nu i maj, för de skulle dra igång cafét i mitten på maj men det ska bara vara öppet på helgerna, vilket passar mig perfekt :)  Då får man lite money i juni också ;) Gud vad allt känns bra just nu! Något mer som är bra, att jag fick en rejäl (för mig) löneförhöjning, om man jämför med förra årets lön. OCH bensinersättning. Hur bra är inte det ? :D Lyckliga jag. Sommaren och livet är räddat :P Haha! Desutom är jag ledig hela juni, för det drar inte igång först i juli. Det gör inte så mycket eftersom jag ändå kommer jobba lite nu i maj! Känns riktigt bra att heta Johanna Jackson idag :) även om vädret inte är det bästa hehe ! Vilket inte gör mig så mycket för jag har ändå ingen tid över till att sitta ute och sola!

Nu bär det av till Mora. Om bara mamma kunde bli färdig någon gång :P En annan har ju vart igång sedan halv 8! Kommer vara trött ikväll känner jag, eftersom dagen kommer bli intensiv. Men hur jag kommer sova är en annan sak, med tankarna snurrandes att natten som kommer är den sista med Curry ute i stallet :(

Hörs senare. Tuddiluttan <3

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0