080412

Kom inte på någon snitsig rubrik som kunde summera min dag :P Nyss ringde Miss Caroline! Hon var också på sådant där "vet-ej" humör. Cissi har ringt om partaj men jag är inte tillräckligt laddad för det idag! Skulle ha lekt med Nina, men vi flyttade fram det till nästa helg. Har inte fått någon sovmorgon på hela veckan, förutom i måndags, så jag ser fram emot mina timmar i natt. Måste ju upp i morgon och rida på förmiddagen, och det blir drygt om jag har vart ut. Så det där med partaj får vänta :P Blev ju faktiskt lite smått påverkar förra helgen, så där lagomt! Salongsberusad :D haha! Nöjer mig med det för ett tag :)

Lista snodd av Anna O ;)
PERSONLIGT

Namn:
Johanna Jackson (Eriksson om vi ska vara nogranna :P)
Födelsedag: 2 maj 1988
Hemstad: Orsa
Ögonfärg: Grön/bruna
Hårfärg: Blond
Längd: ca. 164 cm (?)
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: 36
Är dina föräldrar skilda: Nej
Rädslor: Höjder, kryp (ex spindlar)
Mest använda namn på msn: Johanna

FAVORIT

Färg:
Det beror på
Mat: Kina, Thai och Marcus mat ;)
Sport: Ridsport
Glass: Pecannöt/kola, ägglikör, daim, Lion m.m:D (Kan sitta här och rabbla upp sorter hela kvällen)
Godis: Lakrits och surt!
Affär: MQ, Gina Tricot, Bik Bok
Nummer: 13
Tuggummi: EXTRA White
Helgdag: Fredag
Årstid: Sommar, men alla har sin charm :)
Radiostation: The Voice

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär:
Ja, nu :)
Rymt hemifrån: Aa säkert :P
Sovit utomhus: Neej tror icke det
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Säkert, men är både för kort och "tjock" :D Haha! (Hoppas ni förstod ironin)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Massor :D
Sett en död människa: Ja
Ätit sushi: Nej :O
Varit på scen: Ja
Retats: Ja ;P

DU

Svär:
Hm ja
Sjunger bra: NEJ :D
Duschar dagligen: Ja
Vill gifta dig: JA
Kommer överens med dina föräldrar: Ja det tycker jag!
Är rädd för åska: Kan jag vara ja!
Spelar något instrument: Hehe nej :P
Äger en ipod: Nej, men har Mp3 i mobilen om det räknas ?
Sover med gosedjur: Yes, när jag inte sover med Marcus förståss ;)
För dagbok: För blogg
Sjunger i duschen: Eh nej :P

THIS OR THAT

Pepsi/cola:
Om jag måste välja så, Cola (gillar inget)
Mc donalds/burger king: Om jag måste välja så Burger King (gillar inget)
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött!
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr, så mysigt när Marcus spelar <3
Adidas/nike: Nike
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Börjar bli blind :P

KAN DU

Gå ner i splitt: Nej!

Skriva med båda händerna: Kan kan jag väl :P Men hur det blir är en annan femma
Vissla: Jaa
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Oh yeah :D Haha!


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Emma eller mamma
Du pratade i telefon med: Caroline
Du msnade med: Emelie
Du kramade: Mamma
Du skällde på: ?
Du sportade med: Curry :D

SENAST DU

Skrattade: Idag
Grät: Igår
Filmen du såg: The Devils were Prada (igår på Canal+)
Tuggade tuggummi: I torsdags
Drog ett skämt: Svårt, kan komma när som helst :P
Sjöng en sång: Igår kanske

VAR ÄR DU?

Vad ser man utanför ditt fönster:
Våran gård/stallet, grannens hus.
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Trosr, tröja + en slipover (fortfarande stallklädd..)
Vad är det på din musmatta: Ett Dell-märke

TROR DU PÅ

Liv på andra planeter: Ja!

Mirakel: Mjaa
Kärlek vid första ögonkastet: Kanske
Spöken: Ja!
Tomten: Njee :P Hade velat göra

ÖVRIGT


Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Ja!
Person du hatar mest: Hatar ?
Vad borde man uppfinna: En "rygg-kliare" :D
Vilket är det värsta vädret: Kallt regn och blåst!

Sådär då :) Då har jag dela med mig ytterligare lite av mig själv och mina åsikter/tankar. Nu vankas det mat, kycklingpaj! Gott :)

Hörs kanske senare.. Tuddiluttan <3

image73
Sophie vill nog klä av mig :D En bild säger mer än tusen ord ! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0