080404

Är det idag. Shit vad jag tycker dagarna går sakta..iallafall om jag tänker framåt till jag får träffa Marcus igen :(

Idag är det 4 veckor precis tills jag fyller hela 20 år :) och så är det 3 veckor och 28 dagar kvar tills jag får träffa Marcus igen. Har snart gått två veckor sedan vi sa hej då vid tåget. Nu får det lov att gå undan! Men det kommer det att göra, snart är det ju praktik igen, 3 veckor denna gång. Praktikvecka nr 2 kommer bli kort, eftersom det är den 1:a maj och röd dag på torsdagen, och då blir väl fredagen (min födelsedag) en klämdag? Antar det så då blir den veckan bara halv helt plötsligt. Skönt! Alltid plus med extra ledigt :) Är så lycklig att vi fick den här kursen som avslut innan sommaren. Det är så mycket egen tid utsatt, och det är himla bra och skönt! Fast det tråkiga på så vis är att vi har inläsning 4 måndagar av 7 (vilket är bra iofs), men jag och Cizzz måste åka på söndagarna ändå (vid kl16) Grrr! Fattar inte varför karln ska åka så tidigt när det är ljust så länge??! Vi är ju fasen framme typ 18.30-19.00 någon gång, och så sitter man bara där när man hade kunnat fått lite mer tid hemma. För på måndagar går det bara buss vid 6.30 på morgonen, och der suger ju! Karlstad ligger verkligen i världens ände, känns det som ibland.

Göra idag då? Hade ju tänkt åka ner på pappas jobb och träna lite, men med min fitt-höft så kommer man ju ingen vart. Fattar inte vad det är för fel ?! Känns som att det typ är en nerv som ligger i kläm eller något. I natt har jag knappt kunnat sova alls, och kunde nästan inte stödja på benet alls i morse. Börjar bli bättre nu, men haltar fortfarande oc hdet hugger när jag går. Väldigt skumt är det då iallafall! Får väl kanske köra lite annat som inte har med ben att göra då.. aja får se. Huvudsaken jag kan rida senare, hur nu DET ska gå till! Får proppa i mig massa Pronaxen eller något liknande, usch! Hatar att känna mig klen. Medan andra verkligen utnyttjar det så fort de är lite snuviga. Jag kan bli så arg för att jag inte kan röra mig som jag vill så jag grinar bara för det! Som när jag slog i svanskotan så jävla hårt att jag inte kunde röra på benen på en hel dag, då trodde jag faktiskt att jag var förlamad för resten av mitt liv! Var riktigt läskigt.

Nähä, jaha. Nu får det bli något annat ett tag!

Tuddiluttan <3

image87

Kommentarer
Postat av: Renée

Kanske ska kolla upp höften tycker jag..?
Hmm.. Karlstad? Vet inte, vi är mer inne på västerås. Är nästan helt klart. Ska skriva högskolaprov imorgon.. :/ Den 15/4 är sista anmälningsdan till hösten..
PussPuss

2008-04-04 @ 21:34:46
URL: http://girasole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0